Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 12:12:39 +0300

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/05102 aadressile Järva maakond, Järva vald, Köisi küla, Härjakopli 
(kuur) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigitee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27024325>  (menetlus nr: 
437084), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister